Vi hjälper dig gärna med dina frågor
Under våra öppettider behandlas samtliga frågor och ansökningar så snabbt som möjligt. Inkommer det någon frågor efter öppettider hanteras detta närmaste morgon. Du är välkommen att kontakta oss på något av nedan kontaktytor.
E-post
Du kan nå oss på info@gfmoney.se. Vi behandlar din kontakt i vårt ärendesystem.
Observera att vi endast kan svara på allmänna frågor per e-post. Har du specifika frågor om din kredit, kontakta oss via chatten eller per telefon.
Skicka brev
GF Money Consumer Finance AB
Östra Ågatan 31
753 22 UPPSALA
Telefon
Ring oss på 08 – 50 23 7000
Chatta
För att chatta med oss under öppettider använd chatten längst ner till höger.Kontakta oss nedan
Observera, vi kan endast besvara allmänna frågor.Budget och skuldrådgivning
Har du problem att betala och behöver hjälp?
I första hand kontakar du oss för att undersöka möjliheterna till amorteringsplan eller någon annan lösning som kan passa dig, men du kan även vända dig direkt till din kommuns budget och skuldrådgivare. De kan hjälpa dig att kommunicera med alla dina långivare, få en överblick över din ekonomi, göra en budget för hur du skall betala dina skulder och i vilken ordning. Kommunen är enligt lag skyldig att hjälpa dig om du frågar efter hjälpen. De är även behjälplig med att skicka förslag till uppgörelser till dina långivare och vi kommunicerar direkt med din budget- och skuldrågivare för att lösa din skuld.
Hos konsumentverket kan du läsa mer om hur du blir av med skulder, en lista för hur du kan hantera din ekonomi och information om hur en budget fungerar och hur man skapar en.
Du kommer i kontakt med en budget- och skuldrådgivare genom din hemkommun.
‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐
Vill du veta mer om hur vi hanterar dina personuppgifter? Läs mer om vår integritetspolicy.